Nog maar 2,5 week wachten! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu Nog maar 2,5 week wachten! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu

Nog maar 2,5 week wachten!

Blijf op de hoogte en volg Anne

03 Juli 2014 | Nederland, Groningen

Hoi allemaal!

Toch maar besloten een blogje bij te gaan houden van mijn Afrika avontuur. Nu Joost in Afrika zit merk ik dat heel veel mensen het toch wel heel leuk vinden om foto’s te kunnen zien en een beetje mee te leven met wat hij allemaal doet en dit leek mij een hele goede manier op jullie op de hoogte te houden!

Inmiddels al weer een aantal weken geleden hebben we (mama, papa en ik) Joost afgeleverd op Schiphol. Ik was mee om eens even te kijken waar ik naar toe moet enzo, want ik moet het dadelijk zonder de hulp van papa en mama stellen omdat die dan heerlijk van hun vakantie aan het genieten zijn. Het liep allemaal heel soepel gelukkig en vanaf dat moment werd het voor mij toch ook wel heel echt!

Een weekje later ben ik op trainingsdag van Muses geweest, waar ik mijn reisgenootje heb ontmoet. We hadden al heel erg leuk contact gehad via facebook, maar toch wel heel erg leuk om elkaar een keer in het echt te zien! Zij komt een weekje later aan in Zimbabwe en daarna zijn we daar 3 weken samen. De trainingsdag was heel gezellig en ondanks mijn ervaring in Afrika toch nog wat nieuwe en interessante dingen gehoord. Hierna ben ik begonnen met de laatste dingetjes te regelen. Nog een keer contact met de GGD en nog wat cadeautjes om mee te nemen. Een deel van de cadeautjes ook al aan mijn reisgenootje gegeven, want zij mag een hele extra koffer mee die ze vult met spullen voor de mensen daar.

Volgende week vertrekken papa en mama naar Afrika en daarna moet ik het helemaal zelf doen. Heel erg spannend, maar aan de verhalen van Joost te horen is het daar hartstikke goed geregeld en hij zegt dat ik het daar helemaal fantastisch gaat vinden, dus daar heb ik alle vertrouwen in!

Ik houd jullie op de hoogte :)

Groetjes, Anne

  • 03 Juli 2014 - 14:22

    Vera:

    Hoi Anne,

    Wij vertrekken zaterdag al richting Cuba en dus wil ik je alvast ontzettend veel plezier in Zimbabwe wense.n
    Je gaat het vast leuk hebben daar, zeker nu je weet dat Joost het ook helemaal te gek heeft . Vraag me af of hij nog wel terug komt. :-)
    Geniet e ikn kijk uit naar je blog.

    Liefs Vera

  • 03 Juli 2014 - 14:29

    Saskia:

    Hoi Anne,
    komt volgens mij helemaal goed ! Zeker omdat je besmet bent met de afrika like genen van de kampmannen/van Tollen!
    Geniet er van!
    Saskia

  • 03 Juli 2014 - 15:24

    Koos:

    Meid, een goede reis en geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Op 20 juli vertrek ik voor 4 weken naar Zimbabwe om daar vrijwilligerswerk te gaan doen. Heel erg spannend maar vooral heel erg leuk natuurlijk! Op deze manier wil ik jullie allemaal zo goed mogelijk op de hoogte houden van mijn reis.

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 12129

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: