Wisseling van de wacht - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu Wisseling van de wacht - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu

Wisseling van de wacht

Blijf op de hoogte en volg Anne

08 Juli 2014 | Nederland, Groningen

Hoi allemaal!

Hier ben ik weer. Het avontuur komt steeds dichterbij en van mij mag het gaan beginnen want het wordt steeds stiller hier! Er is in de afgelopen dagen een wisseling van de wacht geweest. Zaterdag papa, mama en Wouter uitgezwaaid voor hun vakantie naar Malawi. Dat was wel even moeilijk, want ja, aangezien zij pas terug komen als ik net weg ben zien we elkaar 6,5 week niet! Daarna was ik 3 dagen helemaal alleen in het koude kikkerlandje, maar gelukkig allemaal lieve vriendinnen die me gezelschap hebben gehouden. En natuurlijk Nederland naar de overwinning geschreeuwd ;)

Vandaag kwam Joost gelukkig weer thuis, nou ja, gelukkig voor mij dan. Zelf vindt hij het maar niets om weer terug te zijn :P Ik moest wel even twee keer kijken, want er kwam wel iemand anders uit de trein dan wie wij 4,5 week terug op het vliegtuig hebben gezet, namelijk met een baard van 3,5 week oud. Vanavond heb ik hem met de auto weer naar Groningen gebracht met al zijn spullen.

Morgen is mijn hele dag vol gepland met verjaardagsactiviteiten en de komende dagen moet er nog een feest worden georganiseerd bij de studentenvereniging. Genoeg te doen dus! De week daarna staat helemaal in het teken van de laatste voorbereidingen en het inpakken van mij koffer. De afgelopen week al een paar keer aan de telefoon gehangen bij de GGD voor een gele koorts verklaring, maar dat is uiteindelijk ook allemaal gelukt dus de belangrijke dingen zijn nu helemaal op orde!

De volgende keer dat ik weer wat van mij laat horen zit ik hopelijk in het heerlijke warme Afrika, want dit Hollandse weer is helemaal niets voor mij :P

Groetjes, Anne

  • 08 Juli 2014 - 22:26

    Elise Keijzer:

    Herkenbaar verhaal Anne! Ik heb vandaag mn moeder naar schiphol gebracht en die komt ook pas terug als ik net weg ben. Niet helemaal gezellig maar we can do this! Er staat een te gekke ervaring op ons te wachten, dat kan niet missen! Ik heb er zin in, tot snel :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Op 20 juli vertrek ik voor 4 weken naar Zimbabwe om daar vrijwilligerswerk te gaan doen. Heel erg spannend maar vooral heel erg leuk natuurlijk! Op deze manier wil ik jullie allemaal zo goed mogelijk op de hoogte houden van mijn reis.

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 12150

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: